canvakool
Canvaklubi
Suurenda brändi online
nähtavust
Canvaklubi sisaldab
Canvatrennid
Iga nädal eelsalvestatud Canvatrenn, mille käigus õpetan sulle mitmekülgselt Canva oskusi ja nippe. Leiad eest ka novembri trennid ja boonusmaterjalid. Jätkame osasid varasemaid trenne, et luua osadest teemadest põhjalikum ülevaade.
Q&A Live Sessioon
Kord kuus on vastuste ja mentorlusetund, milles vastan sinu küsimustele.
Saad küsimuse tekkides kohe luua postituse (kasvõi anonüümselt) ning vastan kirjalikult. Sessioonil käsitlen teemasid põhjalikumalt ning saan abistada probleemipõhiselt või anda nõu.
Praktiline väljakutse
Külalisesineja
Lisaks trennimisele ja Canva toele ja mentorlusele tuleb kord kord kuus Canvaklubisse külla inspireeriv esineja, kes räägib oma kogemuslugu Canvast, kujundamisest, turundamisest ja jagab väärt nippe ning saad küsida küsimusi. Kogukonna esinemistest erineb see, et saame piiluda Canva köögipoolele.
Canva
Treeningud
detsember
2023
PÜH
10
PÜH
17
REE
22
PÜH
03
Teeme vahva jõuluteemalise .gif kaardi
Esitluse loomise saladused
Bränd kiti loomine
liikuv tänukaart
meilile
Canva esitluse loomise nipid ja trikid
Jätkame brändi stiili loomise õpetusega
Jätkuosa Instagrami visuaalsele planeerimisele
Instagrami planeerimine 2
Muud
sündmused
detsember
2023
püh
17
KOL
27
Külalisesineja:
Katrin saage
Täpsem info paar nädalat enne üritust.
Q&A Live ja
mentorlustund
Küsimused ja Canva tugi
Kellele
Canvaklubi
on mõeldud?
Väike -
ettevõtjad
Sotsiaalmeedia-
spetsialistid
Virtuaalsed -
assitendid
Õpid oma ettevõttele looma atraktiivset brändi ning säästad raha kujundustööde sisseostmise arvelt või ei sõltu kujundaja tööde ootejärjekorrast. Ettevõtlus nõuab üha rohkem online nähtavust.
Bränditeadlikkusel ja reklaamide kujundamisel on suur roll sotsiaalmeedias turundamisel. Saa rohkem teada, kuidas luua kiirelt visuaalselt atraktiivseid turundusmaterjale.
Kujundamine on asukohavaba töö, mida saad teha kõikjalt, kus on interneti levi ning see on sageli töö, mida ettevõtja hea meelega delegeeriks.
Miks
Canvaklubiga
liituda?
Põhjalikud ja praktilised õpetused
Põhjalikud õppematerjalid, mis hoiavad Canva uuendustega ning kujundamise maailmas toimuvaga sammu ning mida Youtube-ist ei leia.
Mitmekülgne toetus
kujundamise õppimisele
Saad postitada küsimuse tekkides klubisse (soovi korral anonüümselt) ning vastame esimesel võimalusel. Võid jagada enda kujundusi tagasiside saamiseks. Kord kuus Q&A sessioon ja mentorlustund, kus süveneme tekkinud küsimustesse põhjalikumalt.
Canvale spetsialiseerunud
koolitaja
Canva muutub väga tihti ning koolitaja, kes ei kasuta Canvat mitmekülgselt igapäevaselt ei suuda muudatustega kaasas käija. Ka graafiline disainer ei avasta kõiki Canva võimalusi, sest tegemist pole vaid kujundusprogrammiga. Canva igapäevane õpetamine tagab väga põhjalikud teadmised ning oskused.
Miks õppida Canvat &
kujundamist?
Canva ja kujundamise oskused on asendamatud, kui pead ennast või klienti turundama. Vaja on teha hulgaliselt sihtrühmale atraktiivseid turundusmaterjale ning eristuda konkurentidest. Müümiseks peab olema nähtav ja huvipakkuv. Lisaks visuaalsele atraktiivsusele peab teadma eri keskkondade eripärasid ja trende.
Oled valmis saama paremaks turundamises?
Koolitajast
Hei! Olen Kristiina, Canvakooli asutaja ning Canva kujundusninja. Minu graafilise disaini teekond algas gümnaasiumis, üle 15 aasta tagasi. Toona kasutasin vabavaralisi programme, kuid üsna pea hakkasin investeerima spetsiaalsesse tarkvarasse, tehnikasse ning õppematerjalidesse.
Olen õppinud TLÜ-s kunstiõpetajaks ning õpetamine on minu jaoks sama suur kirg kui graafiline disain.
Canvat kasutan juba 7-aastat, kuid asendamatuks muutus alles peale `23 aasta New Era uuendusi. Canva peidab endas rohkemat kui kujundusprogramm, edendades koostööd ja loovust. Kuid lisaks tehnilisele poolele meeldib mulle avada ka fontide, värvide, formide, tekstuuride ja muu vähem tuntud visuaalse kommunikatsiooni vahendite maailma.
Canvaklubi tiim
Kristiina Saaremäe
Koolitaja &
graafiline disainer
Margit
Grevel-Uussaar
Juhiabi &
algajate mentor
Madli Raidvere
Tehniline abi &
brändi arhetüübid